کلاس کامپیوتر

ویژگی های کلاس کامچیوتر

کلاس کامپیوتر

ویژگی های کلاس کامچیوتر

با سلام من امیر مسعود مرادی هستم میخوام یه رزومه ای از خودم بگم.
من متولد 77 هستم و 2 سال شاگرد استاد بهرامی هستم.
من دوره ی ابتدایی خودم رو در مدرسه شهدای 7 تیر گزراندم.
و دورخی راهنمایی خودم رو در مدرسه های علامه طباطبایی سال آخر رو در مدرسه ی شهید اخوان گزراندم.
و از سال اول دبیرستان و دوم در دیرستان تحصیل یکنم.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

کلاس ما

کلاس کامپیوترماتوسط مهندس حامدبهرامی راد و دوهمکارعزیزشان اقایان ممدوهی و سینا اداره میشود.

در کلاس ما با استفاده از سیستم اموزشی گشتن وپیداکردن استفاده میشود.
یکی ازبرتری های کلاس ما این است که تمامی مطالب آموزش داده شده همان روز امتحن گرفته شده و آن مطلب برای ما بهتر جا میافتد.
  • ۹۴/۰۱/۲۰
  • امیر مسعود مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی