کلاس کامپیوتر

ویژگی های کلاس کامچیوتر

کلاس کامپیوتر

ویژگی های کلاس کامچیوتر

با سلام من امیر مسعود مرادی هستم میخوام یه رزومه ای از خودم بگم.
من متولد 77 هستم و 2 سال شاگرد استاد بهرامی هستم.
من دوره ی ابتدایی خودم رو در مدرسه شهدای 7 تیر گزراندم.
و دورخی راهنمایی خودم رو در مدرسه های علامه طباطبایی سال آخر رو در مدرسه ی شهید اخوان گزراندم.
و از سال اول دبیرستان و دوم در دیرستان تحصیل یکنم.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

رزومه ما

با سلام خدمت تمام دوستان مجازی ما.

منو مسعود همکارم میخواهیم رزومه کاری خودمونو بگیم. آهان خومو یادم رفتم معرفی کنم من امیر مسعود مرادی و همکارم مسعود رنجبر.
اول مسعود از میگم.
مسعود دوره ی ابتدایی خودشو در مدرسه تربیت در منطقه ده گزرانده.
و پس از پشت سر گذاشتن دوره ابتداییش در مدسه رهنمایی شهدای 7 تیر منطقه 10 گذروند و بعدش در مدرسه نخبگان دانش وارد شد و به همراه من دو سال در این مدرسه گزرانده و شاگرد استاد بهرامی بوده ایم.
 امیر مسعود مرادی هستم میخوام یه رزومه ای از خودم بگم.
من متولد 77 هستم و 2 سال شاگرد استاد بهرامی هستم.
من دوره ی ابتدایی خودم رو در مدرسه شهدای 7 تیر گزراندم.
و دوره ی راهنمایی خودم رو در مدرسه های علامه طباطبایی سال آخر رو در مدرسه ی شهید اخوان گزراندم.
و از سال اول دبیرستان و دوم در دیرستان در نخبگان دانش  تحصیل میکنم.
  • ۹۴/۰۱/۲۰
  • امیر مسعود مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی