کلاس کامپیوتر

ویژگی های کلاس کامچیوتر

کلاس کامپیوتر

ویژگی های کلاس کامچیوتر

با سلام من امیر مسعود مرادی هستم میخوام یه رزومه ای از خودم بگم.
من متولد 77 هستم و 2 سال شاگرد استاد بهرامی هستم.
من دوره ی ابتدایی خودم رو در مدرسه شهدای 7 تیر گزراندم.
و دورخی راهنمایی خودم رو در مدرسه های علامه طباطبایی سال آخر رو در مدرسه ی شهید اخوان گزراندم.
و از سال اول دبیرستان و دوم در دیرستان تحصیل یکنم.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

مهندس حامد بهرامی راد :محل کار  راهنمایی مفید تاریخ تولد: 6/11/59

مدارک:

1.مهندس آی تی گرایش امنیت اطلاعات

2.مهندس آی تی گرایش طراحی وب

3.مهندسی ژنتیک

 مهارت ها:

1. مسلط به زبان آلمانی

2.گذراندن دوره های خبرنگاری

3. گذراندن دوره های گزارشگری

4.گذراندن دوره های حرفه ای پینگ پنگ

 قسمتی از سوابق کاریافزودن تصویر از فضای اختصاصی

1. کارشناس و مشاور آی تی در سازمان ها و شرکت های مختلف از سال 80 تاکنون

2. کارشناس و مشاور آی تی دفترمطالعات صاایران از سال 86 تاکنون

3. کارشناس و مشاور برنامه های شبکه دو صدا و سیما از سال 90 تاکنون

4. خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از سال 80  الی 86

5. طراحی، تولید و پیاده سازی بیش از 480 وب سایت توسط دانش آموزان و دانشجویان




  • ۹۴/۰۱/۲۰
  • امیر مسعود مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی